Ваші реквізити прийнято
Ваші реквізити прийнято Протягом 10-30хв на вказану пошту прийде відповідь.
Працюємо для вас!
7 днів на тиждень
з 8:00 до 23:00
Відправити запит
Якщо у вас трапилося НП і терміново потрібний майстер,
набирайте РЕМА СЕРВІС швидше:
Оценка мастера:
Оценка сервиса:
Відгук про виконану роботу

Залишайте ваш відгук, але не забувайте про
об'єктивність та суб'єктивність залишеного
думки та чесність відповідей

Добавить фото/видео проделаной работы:
Трохи про вас
О проделаной работе
Оценить мастера выполнявшего работу:
Оцените его:
(Не надсилайте до мене такого) (Нормально, але є проблеми) (Середній спеціаліст) (Дуже добрий фахівець!) (Супер професіонал!)
Оцените наш сервис в общем:
Заявка успішно
відправлено
Усі заявки обробляються максимально швидко.
Якщо ви надіслали заявку після 23.00, ми відповімо вам
наступного дня з 8:00 до 10:00
Відгук успішно
відправлений
Усі заявки обробляються максимально швидко.
Якщо ви надіслали заявку після 23.00, ми відповімо вам
наступного дня з 8:00 до 10:00

Швидка обробка заявок 24/7. Працюємо під час воєнного стану

Щоденно
з 8:00 до 23:00

Швидка обробка заявок 24/7. Працюємо під час воєнного стану

Щоденно
з 8:00 до 23:00
093 734 xxxx
Усі номери

Питання-відповідь

Нижче ми зібрали топ питань, які нам ставили, і якщо раптом ви не знайшли відповіді на своє запитання, то напишіть нам або дзвоніть на будь-який з наших номерів:

048 734 15 51, 093 734 15 51, 067 734 15 51

  • Вартість, зазначена у прайсі, не є остаточною. Замовник може набрати номер оператора та попросити розрахувати приблизну вартість робіт, але остаточну ціну назве майстер вже на місці, перш ніж виконає заявку.

  • У стандартних ситуаціях майстер працює один. Якщо йому потрібна допомога, він бере помічника.

  • Через РЕМА СЕРВІС можна знайти різних майстрів. Одні з них – вузькопрофільні, інші – спеціалісти широкого профілю. У кожному окремому випадку для виконання заявки клієнта РЕМА СЕРВІС підбирає найкращих майстрів.

  • На вимогу клієнта оператор з’єднає його з керівництвом. Якщо необхідно зв’язатися з майстром до його приїзду на місце виклику, наберіть оператора РЕМА СЕРВІС, і вас також з’єднають.

  • Якщо після завершення роботи та від’їзду майстра у клієнта знову виникла проблема, він повинен набрати оператора, щоб зв’язався з майстром. Майстер повернеться до клієнта того ж дня або наступного. Залишати свої телефони клієнту для «екстреного» зв’язку, згідно з регламентом роботи з компанією РЕМА СЕРВІС, майстри не мають права.

  • Кожен майстер зобов’язаний надати акт виконаних робіт, у якому прописується інформація про всі надані послуги та їхню вартість. Крім найменування послуг та цін, у цьому документі може бути прописана інша інформація, включаючи скарги клієнта та пропозиції майстра.

  • Для цього достатньо набрати оператора. Оператор подивиться в базі РЕМА СЕРВІС інформацію щодо завершених заявок клієнта, після чого той зможе оформити нову заявку на обслуговування тим самим майстром, що й раніше.

  • За якість роботи та дії, що завдали шкоди клієнту, відповідальність лежить на майстрі. Проте вся інформація (претензії та скарги) ретельно перевірятиметься, контроль за майстром здійснюється компанією РЕМА СЕРВІС.

  • При оформленні заявки оператор називає замовнику ім’я та по батькові майстра, а також пропонує ознайомитися з його фото та профілем на сайті РЕМА СЕРВІС.

  • Кожен майстер проходить ретельний п’ятиетапний відбір. За результатами перевірки інформації про його особу та навички, РЕМА СЕРВІС приймає рішення про укладання з майстром договору про співпрацю. Кандидат, який не пройшов хоча б один із етапів перевірки, до роботи не допускається.

  • Дані ситуації можливі лише за непередбачених обставин. Якщо такі наступають, оператор відразу повідомляє клієнта про це.

  • Категорично ні!

  • Середній стаж роботи майстра – 15 років.

  • Необхідність у кількох майстрах одночасно обговорюється індивідуально. Замовник може подати заявку на надання різних послуг в один день (наприклад, встановлення раковини та збірки шафи). Але найняти майстрів для виконання довгострокових ремонтних робіт замовник не може. Проте бувають винятки. Коли робота виявилася складною або доводиться переробляти роботу за когось, РЕМА СЕРВІС може надати майстрів, але не більше ніж на 3 робочі дні.

  • Залежно від кількості отриманих заявок та складності роботи. Зателефонуйте оператору, він надасть точну інформацію про терміни прибуття майстра.

  • За домовленістю із майстром.

  • Практика показує, що майстер краще працює з тим інструментом, який сам вибрав «під себе».

  • Протягом деякого часу після виконання заявки оператор РЕМА СЕРВІС зв’язується із замовником, щоб поставити питання про якість роботи майстра. За необхідності та бажання самого замовника, фахівці РЕМА СЕРВІС можуть виїхати на місце виконання заявки, щоб особисто перевірити якість роботи.

  • Якщо спеціаліст РЕМА СЕРВІС бачить недоліки в роботі майстра, замовника буде повідомлено про це. Добрі стосунки із замовником та репутація РЕМА СЕРВІС у нас у пріоритеті.

  • РЕМА СЕРВІС дорожить репутацією, а тому ретельно вибирає майстрів не лише за професійними якостями. І все ж таки, якщо сталася ситуація в якій, як замовнику здається, мало місце хамство, необхідно набрати номер оператора і подати скаргу.

  • Якщо негативний відгук обґрунтований та доведений у результаті проведення перевірки, його буде опубліковано.

  • Ні. Замовник може індивідуально домовитись про поїздку майстра за матеріалами.

  • Майстер виконує роботу виключно на тих матеріалах, що йому надає замовник.

  • Майстер обов’язково має надати чеки клієнту, якщо той виділив гроші на покупку матеріалів.

  • Вивезення або винесення великого сміття узгоджується індивідуально між майстром та клієнтом. Вартість цієї послуги РЕМА СЕРВІС не контролює (це особиста маржа майстра).

  • Майстер виконує роботу виключно на тих матеріалах, що надає замовник. Якщо ж замовник домовиться про поїздку майстра за матеріалами та куплена деталь/матеріал виявилися непотрібними/непридатними, то в цьому випадку клієнт повертає деталь/матеріал майстру, той робить перерахунок вартості послуг, після чого повертає деталь/матеріал у магазин та отримує витрачені гроші назад.

  • Витратний матеріал, куплений за гроші клієнта, є власністю клієнта. Якщо майстер прийшов зі своїм матеріалом, і все не витратив, то він візьме з клієнта стільки, скільки витратив на ту частину, яку витратив, решту забере.

  • За регламентом роботи з компанією РЕМА СЕРВІС це не заборонено. Однак важливо, щоб сервіс був повідомлений про таку роботу, інакше, при надходженні скарги на якість послуг ми не зможемо нічим допомогти замовнику.

  • Це питання вирішується в індивідуальному порядку. Для дозволу клієнту слід набрати оператора.

  • Якщо майстер не виконав заявку з вини оператора – клієнт не оплачує виклик. Якщо майстер не виконав роботу тому що клієнт неправильно визначив потрібного фахівця (наприклад, замість сантехніка викликав електрика), він зобов’язаний оплатити виклик. Також, якщо майстер, приїхавши на заявку та оцінивши масштаб, озвучив ціну, а клієнта ціна не влаштувала, він має сплатити за приїзд майстра, але не як за виклик, а як за консультацію.

  • Майстер виконує роботи у межах приватної власності клієнта. Господар приміщення зобов’язаний забезпечити безперешкодний доступ та надати належні умови для цього.

  • Майстер несе відповідальність у рамках Угоди та Правил надання послуг. Однак клієнту обов’язково слід набрати оператора і описати ситуацію, що виникла.

  • Подавати скаргу на дії майстра найкраще тоді, коли він ще знаходиться у будинку замовника. Зателефонуйте оператору, щоб проінформувати його про конфлікт та отримати рекомендації.

  • Якщо обраний замовником майстер вільний, він буде відразу направлений до місця виконання заявки. Якщо майстер зайнятий, замовнику потрібно почекати, поки він звільниться. Оператор може запропонувати альтернативне рішення – майстра з не меньшим рейтингом та хорошими відгуками.

  • Ця дія залишається на розсуд клієнта. Майстер вимагати чайових не має права.

  • У пріоритеті, майстри з особистим автотранспортом, з гаджетом із вбудованим 2ГІС або навігацією, вбудованою в автомобіль. У майстра мають бути свої особисті інструменти. Одеська прописка є обов’язковою!

  • Майстру суворо заборонено: порушувати правила поведінки, обумовлені під час співбесіди та укладання договору про співпрацю з РЕМА СЕРВІС.

  • Клієнту суворо заборонено: просити номер телефону майстра, пропонувати майстру роботу в обхід РЕМА СЕРВІС.

  • Оператори РЕМА СЕРВІС завжди готові порекомендувати майстра під окрему ситуацію.