Ваші реквізити прийнято
Ваші реквізити прийнято Протягом 10-30хв на вказану пошту прийде відповідь.
Працюємо для вас!
7 днів на тиждень
з 8:00 до 23:00
Відправити запит
Якщо у вас трапилося НП і терміново потрібний майстер,
набирайте РЕМА СЕРВІС швидше:
Оценка мастера:
Оценка сервиса:
Відгук про виконану роботу

Залишайте ваш відгук, але не забувайте про
об'єктивність та суб'єктивність залишеного
думки та чесність відповідей

Добавить фото/видео проделаной работы:
Трохи про вас
О проделаной работе
Оценить мастера выполнявшего работу:
Оцените его:
(Не надсилайте до мене такого) (Нормально, але є проблеми) (Середній спеціаліст) (Дуже добрий фахівець!) (Супер професіонал!)
Оцените наш сервис в общем:
Заявка успішно
відправлено
Усі заявки обробляються максимально швидко.
Якщо ви надіслали заявку після 23.00, ми відповімо вам
наступного дня з 8:00 до 10:00
Відгук успішно
відправлений
Усі заявки обробляються максимально швидко.
Якщо ви надіслали заявку після 23.00, ми відповімо вам
наступного дня з 8:00 до 10:00

Швидка обробка заявок 24/7. Працюємо під час воєнного стану

Щоденно
з 8:00 до 23:00

Швидка обробка заявок 24/7. Працюємо під час воєнного стану

Щоденно
з 8:00 до 23:00
093 734 xxxx
Усі номери

Критерії вибору сантехніка

Назад до статей

Сучасні критерії вибору сантехніка

Ще 5-10 років тому уявлення про сантехніків було вельми однозначним: непоголений, забруднений, можливо навіть з перегаром, чоловік, у якого з собою вічно бракує будь-яких гвинтиків і гайок, який завжди незадоволений самим фактом того, що у вас щось зламалося, і до ремонту залучили саме його.

Сьогодні, якщо фахівець хоче надавати послуги, він має бути кардинальною протилежністю вищеописаному образу. І сучасні критерії, яким повинен відповідати талановитий сантехнік, чітко визначені.

Ставлення до клієнта. Майстер-професіонал завжди уважний до клієнта, незалежно від того, об’ємне замовлення або робота відносно дрібна. Ті, хто стикався з небажанням майстрів обслуговувати «маленькі» замовлення, погодяться з цим твердженням.

Пунктуальність. Тільки на перший погляд здається, що майстер, який спізнився на виклик, – те, на що можна заплющити очі. Професіонал ніколи не дозволить собі затримок, якщо вони трапляються за об’єктивними обставинами, майстер зобов’язаний попереджати про це. Вибачення постфактум – непрофесійна поведінка, яка загрожує повтореннями.

Ретельність. Перш ніж розпочати роботу, майстер ретельно вивчить місце та стан сантехніки клієнта в цілому. Все тому, що досвідчений фахівець знає, як часто одна проблема походить з іншої. І що усунення несправності в одному місці зовсім не означає, що проблема повністю вирішена і заявку на ремонт можна закрити.

Ввічливість. Часи, коли вирішення проблеми клієнта залежало від настрою майстра, а оплата послуг від настрою клієнта, минули. Зараз виклик сантехніка додому – це своєрідний бартер, де покупець віддає свої зароблені гроші в обмін на придбання якісних послуг. І ввічливість – ще одна ознака професіоналізму.

Відмова від шкідливих звичок. Найчастіша скарга клієнтів після скарги на неприйнятну поведінку, це скарга на «шкідливі звички», а саме – куріння. Професіонал, який надає послуги сантехніка, ніколи не дозволить собі не тільки закурити у присутності клієнта, а й відмовиться, якщо «перекур» запропонує сам клієнт. Будь-які шкідливі звички повинні залишатися поза місцем виконання роботи.

Попередня стаття Повернутись до статей Наступна стаття